stressigt värre

dagen idag har bara susat förbi, först så åkte jag till skolan för utvecklingsamtal, åkte sedan till kleniken där jag åt mellanmål och lunch. sedan var det tillbaka till skolan för att vara med på syslöjden, där jag inte gjorde någonting, bara pratade med läraren. sen var det hem och äta mellis igen. sedan strässade jag i mig middagen för att skynda upp till grannen och sitta barnvakt åt två jättesöta ettåringar som precis har lärt sig att gå, de sprang runt lite kors och tväts, men det gick bra, älskar småbarn, de är så himlans söta! och sen har jag bara pluggat resten av tiden, och fått i mig ett kvälls mellis. jag känner mig bara så stressad just nu över skolan och så, jag vill bara jobba, men det är så svårt när man inte kan få hjälp av någon. men men nu ska jag fortsätta att plugga på ett USA arbete- vi hörs, puss

denhär bilden är faktiskt tagen i USA, av min syrra

Kommentarer
Postat av: Anonym

stressa inte för mycket bara ! man kan ha otur och tappa hår av det, men inte det är inte alltid det händer :/

2009-03-24 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0