tandläkaren imorgon..

nu har jag ätit alla dagens mål och det har gått bra.. men jag är trött på min behandlare som ljuger hela tiden. hon sa att även om jag hade gått ner i vikt så kulle jag få gå i skolan två halvdagar nästa vecka bara jag gick upp i vikt tills dess. sen idag så ändrar hon säg och säger att jag får gå en halvdag på fredag nästa veckan om jag går upp i vikt tills dess, snacka om att jag blir trött på henne, är det så konstigt att man har dålig atetyd mot henne då? åå jag har bara lust att strypa henne, önskar att det vore lagligt.
imorgon ska jag iallafall vara hemma så det blir ju skönt. jag ska till tandläkaren också, det var ju typ två år sen , så det är vell dags då, hoppas jag inte har några hål, haha, fast jag har aldrig borrat så det skulle vara kul att testa haha. gör det ont eller kittlas det bara?
sen kanske jag ska klippa mig imorgon också, men vi får de, ska ringa mamma nu hade jag tänkt och se om hon fick tag på frisören.. men vi hörs imorgon igen, puss

Kommentarer
Postat av: Lyynn

Att laga ett hål kittlas inte så mkt. Om du har de så skulle jag rekommendera att du bedövar före. Om du inte tar bedövning gör de j*vligt ont. Men annars känns de inget alls. Kanske lite jobbigt att sitta med munnen öppen XD

2009-03-12 @ 23:47:11
Postat av: frida

du har skitfint hår!

2009-03-13 @ 15:38:07
URL: http://coolafrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0