Taxi plåga

nu sitter man här en en gång, frukosten är avklarad och om en timme är det mellis igen. till mellis ska jag äta två skorpor med en skiva ost delat på båda, en frukt och 2,5 dl joice, efter det så bli det lunch som jag vekligen inte ser fram emot, jag kommer äta den nya portionen, som är jättestor, det kommer nog ta ett tag att äta upp den, tänk er själva liksom större portioner än din pappa.
jag åkte som vanligt taxi hit. jag tycker inte om det, taxichaförerna ska alltid prata så jävla mycket, inte alla men vissa. idag var det en sådan, asjobbigt, han satt och pratade hela tiden och drog skämmt som bara han skrattade åt. desutom lyssnade han typ på bethoven, eller hur det stavas. hämskt eller hur hur fan kan man lyssna på sånt där skit? jag fick stå ut, men allt blev bara ennuverre när han började att nynna till tonerna, men men vad ska man göra liksom jag kan ju inte be honnom att sluta för att jag tycker hans musiksmak och sång är dålig, eller kan man det?
puss



Kommentarer
Postat av: MulleMeck

Tjena, klart du kan säga åt honom att byta musik eller vara tyst eller byta samtalsämne, du åker i taxi som han kör = du bestämer om det skall pratas eller lyssnas på musik, gillar han inte det så är det bara att ta hans taxi legg´s nr eller namn och ringa till taxi företagets kundtjänst och klaga :-) tänk på att du är kund och kunden har alltid rätt. Kram

2009-03-06 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0