tiomellis på gång

snart är det tiomellis då, en yoggi dröm 150 ml en halv frukt och 2,5 dl joice, världens fetaste yoghurt jag vet men man behöver inte äta lika mycket om man tar den, inte för att jag får välja längre för de tyckte att jag tog samma saker hela tiden och det kanske jag gjorde men vad spelar det för roll, huvudsaken är vell att man äter eller? måste gå ner och prata med läraren här också, jag behöver verkligen plugga nu, så jag får ta ett snack om när vi kan träffas den här veckan. ikväll ska jag försöka lägga ut lite bilder på möblerna från ikea, eller ja de som vi har fått upp, stolarna har ju inte kommit hem en heller så dem får ni se någon annan gång.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0