tjat och gnäll hela tiden

då var tiomellis klart och det är bra att vänta på att det sk bli lunch så att man snabbare kan komma hem. idag ska jag äta kycklingwook med thsisås och ris, jag ser verkligen inte fram emot att äta lunch här igen, det är jättejobbigt då de ska vara så jävla petiga med allt. jag orkar verkligen inte med dem! de ska tjata och gnälla om allt man gör, du sitter fel, du brer på mjukosten på mackan fel, asso snälla spelar roll om hur man sitter eller hur man brer och sådant, jag är så jävla trött på att de klagar hela tiden. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

bland det jobbigaste är ju att man inte får lägga ifrån sig något, utan måste hålla i allting hela tiden. "Håll i gaffeln, lägg inte ner smörgåsen när du tuggar, tugga fortare". Håller med, huvudsaken borde ju ändå vara att man får i sig allt, sen hur det går till borde ju inte spela så stor roll.

2009-03-18 @ 10:21:43
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: MulleMecka

Klart det spelar roll hur man brer sin macka, personalen vet vad som är ett normalt beteende och säger till när patienterna inte gör som en normal frisk människa skulle göra. Mando conseptet handlar ju om att förändra sitt matbeteende i grund och botten.

2009-03-18 @ 14:16:50
Postat av: sophie

fortsätt kämpa!

2009-03-19 @ 21:40:11
URL: http://sphiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0