trötter

imorde ringde min klocka 20 över 6, men tror ni att jag orkar gå upp eller? jag var så jävla trött, jag ville bara somna om så det gjorde jag, jag sket fullständigt i om jag skulle bli sen till kleniken. klockan fem i sju gick jag upp och satte på mig kläder, sen gick jag och la mig igen, det slutade med att mamma kom upp till mig när klockan var 10 över sju, då stod taxin redan och väntade, jag var så trött att tårarna bara rann, jag hade ingen som hälst lust att åka iväg, men det var bara att pina sig upp för mamma skulle på kurs, och jag får ju inte vara ensam hemma. jag fixade mig lite snabbt och blev sen ut till taxin, och till kleniken, men inte så farligt bara typ en kvart.
så nu är man här igen och får stå ut med yttligare dag..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0