uderbaraste michaela

igår hände det lite saker hemma, jag bråkade med min pappa om kliniken, jag sa att jag inte tänkte åka för att vi kommit överrens om det. tillslut blev han jättearg, hade sönder lite nya grejer som jag hade fått till rummet, så nu ligger det glasbitar på golvet i mitt rum. jag blev förståss jätteledsen och rädd, för han brukar aldrig bli sådär arg, jag har bara sett honnom så en gång förut. jag stack hemmifrån tillslut och ringde michaela, klockan kanske var halv 11 men som tur var låg inte hennes föräldrar och sov iallafall så jag väckte ingen som tur var, jag fick komma in hos henne och så satt vi och pratade en stund, det är tur att man har en så jävla underbar vän som henne alltså, älskar dig mäst och tack för allt  igår..
puss // Angelica 

          
http://picks.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0