vill bara glömma det

det kan nog vara svårt att förstå vad det innebär att vara sjuk, men jag lovar du ångrar dig när du väl är inne i det och inte kan kontrolera dig själv längre. jag tycker så synd om alla som är här på mando, det är alltid någon som sitter och gråter. alltid någon som är upprörd och skriker, man vill bara hjälpa de människorna, men det är svårt. jag vet inte vad jag kan göra för att de ska känna sig bättre för stunden, det är inte lätt att vara stark för någon annan när man själv mår så dåligt.
det sista jag vill är att tänka på mig själv, allt annat går liksom före. det är så svårt jag mår så dåligt så fort jag har bråkat, eller bara sagt något nästan helt obetydligt, så får jag jättedåligt samvete, för jag vill verkligen inte att det ska vara jag som är i centrum hela tiden, jag vill att alla andra ska få den uppmärksamheten, jag förtjänar inte ens uppmärksamhet för det jag har gjort min familj är oförlåtligt, men de förtjänar den verkligen, de har aldrig sårat folk på de viset som jag har, eller förstört ett helt halvår inklusive julafton, jag vill inte ens tänka på det, jag trodde att jag inte ens skulle få något i julklapp för att alla hatade mig så mycket. jag år knappt ens någon julmat, eller jo två små köttbullar, och en bit sill. jag drack inte ens lite julmust, jag drack vatten till maten, och smakade inte ens en pepparkaka eller julkola.


nästa julafton blir bättre det lovar jag..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen till klubben.

Känner också att jag bara förstör och är en plåga för andra. Fattar inte hur min familj orkar stå ut med mig.

Du kämpar i alla fall på bra! =)

2009-03-06 @ 10:26:33
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0