dagens sista

det känns som om det var precis som jag kom hem även om det var ett tag sedan, man hinner knappt att vara hemma innan man ska åka igen, så himlans jobbigt! och det är bara början av veckan. hur ska jag stå ut? jag pratade med min behandlare idag också, hon sa inget om helgen som tur var, men att det bli en mathöjning på onsdag för att jag knappt går upp i vikt. ännumera mat, hur mycket tror de att man kan proppa i en människa igentligen?
på tors kommer jag till skolan och hälsar på, det var ju ett tag sedan man var där sist. det kommer vara pinsamt för jag är rädd för vad folk ska tycka. tänk om de tänker: oj shit vad stor hon har blivit eller något, de skulle nog inte våga säga det till mig, men jag vet att vissa säkert kommer tänka så. jag hoppas det är lite flera personer i skolan då iallafall en sist då det bara var några stycken där, det skulle vara kul att träffa dem man inte sätt på ett tag, och så klart ser jag fram emot att träffa alla som har varit här en del, de personerna betyder otroligt mycket.

det här blir nog kvällens sista inlägg, jag skriver igen imorgon som vanligt, godnatt sov gott!


Kommentarer
Postat av: MulleMeck

Tjena tjejen. Jag slutade tydligen igår så jag har inte möjlighet att vara där idag med dig och ge dig filmen, vi får lösa det på annat sätt, annars kan du ju komma förbi dom ställen jag står vakt på så fort du fyller 18 så låter jag dig alltid gå före i kön och självklart betalar du inget inträde ;-) Hoppas det går bra för dig nu och i framtiden, jag vet att du kommer att greja detta, det tar bara lite tid. Kram kram

2009-03-03 @ 07:58:42
Postat av: Anonym

jag tror att folk kommer bli glada av att du har blivit lite större, för din skull =) jag tror inte dom tänker som du skrev :P dom blir jätte glada

2009-03-03 @ 16:21:04
Postat av: Anonym

klipper du håret ofta?

gör du något särkilt för att dte ska växa

2009-03-05 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0