sjukling

det var ju meningen att jag skulle till kleniken idag, men jag är typ sjuk, har ont i halsen iallafall, så jag överderv vell lite för pappa för att få stanna hemma, och det fick jag! så skönt. jag hoppas halsen blir sämre och att jag får typ feber för då kanske jag kan få vara hemma imorgon också, fast halsen känns redan lite bättre så vi får se. jag måste ju också åka till kleniken för att få veta vilka dagar jag ska få gå till skolan och så, och så skulle jag få göra något roligt om jag hade gått upp i vikt, men eftersom jag har varit lite orolig över den biten, så känns det könt att få vara hemma en dag till. så hoppas jag att jag har gått upp i vikt tills nästa gång jag åker till kliniken, för då får jag gå i skolan två halvdagar den här veckan och göra något roligt, som jag ska komma på själv, men jag vet inte vad det kan vara för jag får ju typ redan göra allt förutom att träna typ, eller får och får, för mina föräldrar får jag det iallafall. någon som har något förslag på vad jag kan göra?
puss

jag har förästen börjat byta ut mellanmålen ibland mot lite godis, 100 g lösviktsgodis, eller 50 g choklad, det blir inte så mycket godis, så det är nästan lättare att äta. för 100 g lösviktsgödis kostar ju typ 6 kr, så det blir ju inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: fanny

ja e oxå sjuk idag :P

hoppas du inte gått ner i vikt för ja ser fram emot att få träffa dej snart igen i skolan. och i helgen ska vi ju kankse ha tjejkväll igen hoppas de blir nått av det ;)

men ja är iaf stolt över dej att du börjat äta mera :P & godis du har gjort ett stort framsteg gumman. älskar dej massor <3

2009-03-23 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0