dagens första

här igen och ännu en dag i mitt liv som försvinner till det här, idag åt jag en yoggi 125 ml, fyra torkade frukter och tre dl oboy till frukost. jag är trött på att behöva mäta upp allt med mått hela tiden, men samtidigt är jag rädd att jag skulle ta för mycket om jag inte skulle använda dem även om det kanske blir minde. Det har gått ungefär 8 och en halv månad sedan jag blev sjuk nu. undra hur mycket jag har missat igentligen under hela den här tiden, allt jag skulle ha gjort om jag var frisk, hänga med kompisarna på kvällarna, baka massa kladdkaka med michaela och sedan äta massor av den, haha det dröjer nog ett tag innan jag gör det igen, men kompisarna ska jag absolut försöka hänga med mera på helgerna. jag ska tillbaka till det gamla livet, det ska jag värkligen, men det kanske tar en tid och det kommer inte att vara lätt eftersom så fort jag ser mig själv i spegeln så vill jag bara gråta, men det kanske är något som försvinner med tiden, det hoppas jag iallafall. snart är det samtal med behandlaren också, undra vad hon ska säga idag.. hon tog ju en vikt på mig imorse, så hon kommer säkert att påpeka något om den, det hoppas jag verkligen inte men det finns en risk för det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0