varför måste det vara såhär?

hjälp jag spricker snart känns det som, hur mycket kan man proppa i en person? det går liksom inte att äta fulla portioner, hur kul känns det för mig liksom att behöva äta mer en alla.. mer en alla i familjen, mer en alla behandlare man sitter och äter med och sen efter så ska det kännas som am man ska spy, jag vill inte mera nu, vill inte hit imorgon igen, jag orkar inte vill bara bort från allt. fan att det ska vara så här, jag slipper aldrig det här,inte förens jag väger typ lika mycket som förut, om inte mer. nej jag vill inte dit, jag är frisk ändå, även om jag inte väger så mycket.  jag är frisk nu, jag äter och det är vell det som räknas eller? sen om jag är lite underviktig gör vell inget, huvudsaken är vell att kroppen mår bra? jag ser ju hyffsat normal ut nu, om man bortser magen som är uppblåst som en balong. och det är typ tio kilo till jag måste gå upp, fatta hur jag kommer att se ut! bara fett överallt, inga muskler för att jag inte får träna, nej jag känner mig redo att ge upp, jag längtar verkligen inte efter att se ut sådär.
puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner precis som du. du får försöka glädjas åt att du inte kommer att vara den enda på jorden som vandrar omkring med 10 kg extra om ett par månader.

Fortsätt kämpa! =)

2009-03-11 @ 17:35:45
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte på långa vägar "frisk" ännu, bara det som du skriver som jag har citerat säger ganska mycket om hur insnöad du är ännu. Att vara underviktig är aldrig normalt om man nu inte har en extremt hög ämnesomsättning, och det har du väl inte? Gör det ända rätta även om det är jobbigt eller skrämmande. Börja se ditt kropps ideal på ett annat sätt och sluta bry dig om vikten. Du kommer vara så nöjd sen när allt detta är klart och du har en riktigt vacker kropp, ingen normal kille vill hänga med spinkig räka och en riktig kille stöttar dig för att allt skall bli bra. Kram



"jag är frisk nu, jag äter och det är vell det som räknas eller? sen om jag är lite underviktig gör vell inget, huvudsaken är vell att kroppen mår bra? jag ser ju hyffsat normal ut nu"

2009-03-12 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0